Dla Klienta

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

Biuro Obsługi Klienta mieści się w siedzibie Zakładu „Wod-Kan” Sp. z o.o. przy ul. Płockiej 106 w Mławie. Pracownicy biura dzięki swoim kwalifikacjom i doświadczeniu zapewniają Odbiorcom usług pełną i rzetelną informację na temat usług świadczonych przez Zakład „Wod-Kan” Sp. z o.o. w Mławie.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00 (wtorki do godz. 17.00)

Na parterze w pokoju nr 6 możecie Państwo:

  • zawrzeć umowę na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków,

  • podać stan wodomierza,

  • otrzymać fakturę,

  • zapłacić w kasie za usługi świadczone przez Zakład „Wod-Kan” Sp. z o.o. w Mławie

  • uzyskać informacje na temat zaległych i bieżących należności za wodę i ścieki oraz inne usługi,

  • uruchomić lub uzyskać informację jak uruchomić usługi elektroniczne świadczone przez Zakład „Wod-Kan” Sp. z o. o. w Mławie (np. e-faktura, powiadomienia SMS, polecenie zapłaty itp.),

  • uzgodnić warunki spłaty zadłużenia,

  • zmienić dane w umowie,

  • zgłosić reklamację,

  • zgłosić awarię,

Na I piętrze w pokoju nr 11 możecie Państwo:

  • uzyskać zapewnienie dostawy wody i odprowadzania ścieków oraz warunki przyłączenia do sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,

  • uzgodnić dokumentację projektową inwestycji w zakresie przyłączy i sieci wodociągowo-kanalizacyjnych,

  • dokonać zgłoszenia budowy przyłączy lub sieci wodociągowych i kanalizacyjnych przez wykonawcę innego niż Zakład „WOD-KAN” Sp. z o.o. w Mławie

  • zlecić Zakładowi „WOD-KAN” Sp. z o.o. w Mławie budowę przyłączy oraz sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,

  • dokonać odbiorów technicznych przyłączy i sieci wodociągowo-kanalizacyjnych,

  • uzgodnić lokalizację i zlecić oplombowanie wodomierza dodatkowego lub wodomierza do podlewania ogrodu,

  • zgłosić awarię przyłączy i sieci wodociągowo-kanalizacyjnych,