Biuro Obsługi Klienta mieści się w siedzibie Zakładu „Wod-Kan” Sp. z o.o. przy ul. Płockiej 106 w Mławie. Pracownicy biura dzięki swoim kwalifikacjom i doświadczeniu zapewniają Odbiorcom usług pełną i rzetelną informację na temat usług świadczonych przez Zakład „Wod-Kan” Sp. z o.o. w Mławie.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00
Na parterze w pokoju nr 6 możecie Państwo:
-
zawrzeć umowę na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków,
-
podać stan wodomierza,
-
otrzymać fakturę,
-
zapłacić w kasie za usługi świadczone przez Zakład „Wod-Kan” Sp. z o.o. w Mławie
-
uzyskać informacje na temat zaległych i bieżących należności za wodę i ścieki oraz inne usługi,
-
uruchomić lub uzyskać informację jak uruchomić usługi elektroniczne świadczone przez Zakład „Wod-Kan” Sp. z o. o. w Mławie (np. e-faktura, powiadomienia SMS, polecenie zapłaty itp.),
-
uzgodnić warunki spłaty zadłużenia,
-
zmienić dane w umowie,
-
zgłosić reklamację,
-
zgłosić awarię,
Na I piętrze w pokoju nr 11 możecie Państwo:
-
uzyskać zapewnienie dostawy wody i odprowadzania ścieków oraz warunki przyłączenia do sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,
-
uzgodnić dokumentację projektową inwestycji w zakresie przyłączy i sieci wodociągowo-kanalizacyjnych,
-
dokonać zgłoszenia budowy przyłączy lub sieci wodociągowych i kanalizacyjnych przez wykonawcę innego niż Zakład „WOD-KAN” Sp. z o.o. w Mławie
-
zlecić Zakładowi „WOD-KAN” Sp. z o.o. w Mławie budowę przyłączy oraz sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,
-
dokonać odbiorów technicznych przyłączy i sieci wodociągowo-kanalizacyjnych,
-
uzgodnić lokalizację i zlecić oplombowanie wodomierza dodatkowego lub wodomierza do podlewania ogrodu,
-
zgłosić awarię przyłączy i sieci wodociągowo-kanalizacyjnych,