Zapraszamy do korzystania z nowej bezpłatnej usługi Elektronicznego Biura Obsługi Klienta – e-BOK.
Po uruchomieniu, dzięki modułowi e-BOK bez konieczności wizyty w naszym zakładzie można uzyskać wszystkie potrzebne informacje związane ze świadczonymi przez nas usługami.
Odbiorcy usług którzy posiadają umowę podpisaną z Zakładem „Wod-Kan” Sp. z o. o. w Mławie na świadczenie usług w zakresie dostarczania wody i/lub odprowadzania ścieków poprzez sieć Internet, z dowolnego miejsca, o dowolnej porze, 24h na dobę, przez 7 dni w tygodniu mają możliwość:
- wyświetlić informacje o wystawionych fakturach
- sprawdzić stan swoich płatności,
- przeanalizować historię odczytów wodomierza,
- podać stany wodomierzy,
- zgłosić awarie lub reklamacje.
Przystąpienie do systemu e-BOK:
Aby uruchomić należy zgłosić się do Biura Obsługi Klienta przy ul. Płockiej 106 w Mławie, w celu złożenia oświadczenia do przystąpienia do e-BOK i akceptacji Regulaminu, lub wypełnić interaktywny formularz akceptacji bezpłatnej usługi e-BOK /dla-klienta/e-bok/formularz-akceptacji-aktualizacji-wycofania-bezplatnej-uslugi-e-bok/na podstawie którego zostaną Państwo zarejestrowani w module oraz uzyskają Państwo identyfikator i hasło startowe.
Regulamin określa zasady korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (e-BOK), przez Odbiorców usług Zakładu Wodociągów, Kanalizacji i Oczyszczalnia Ścieków „WOD-KAN” Sp. z o.o. w Mławie.