W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę usług, że:
- wskazania wodomierza głównego budzą wątpliwości związane z jego pracą i sprawnością,
- została naruszona plomba,
- powstał wyciek przy wodomierzu głównym, przyłączu lub sieci ulicznej,
- nastąpiła niedrożność ulicznego kolektora sanitarnego
prosimy o natychmiastowe zgłoszenie powyższego do Zakładu „Wod-Kan” Sp. z o.o. w Mławie.
Zgłoszenie awarii prosimy przekazać na jeden z poniższych numerów telefonów:
Pogotowie „WOD-KAN” – 23 654 60 79 (czynny całą dobę),
dodatkowo po godzinie 15: 00 - +48 664 158 871
Sekretariat – 23 654 60 70
Dział Techniczny – 23 654 60 73
Biuro Obsługi Klienta – 23 654 60 77
Jednocześnie przypominamy, że wodomierze główne montowane przez Zakład „Wod-Kan” Sp. z o. o. w Mławie są własnością Zakładu i podlegają okresowej legalizacji. Dlatego kategorycznie zabrania się naruszać plomby i dokonywać samodzielnych napraw, przeróbek i przemieszczeń wodomierzy, samowolne naruszenie (zerwanie) plomb podlega przepisom karnym, zgodnie z Ustawą z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków.
Zwracamy także uwagę na konieczność skutecznego zabezpieczenia wodomierzy przed uszkodzeniem i zaginięciem. Niewykonanie powyższych czynności może być przyczyną powstania awarii i strat, których koszty poniesie Odbiorca usług.
Eksploatacja instalacji wod-kan w okresie zimowym
Przypominamy wszystkim odbiorcom usług, iż w okresie zimowym istnieje konieczność:
- odpowiedniego zabezpieczenia wewnętrznych instalacji przed zamarznięciem, głównie w pomieszczeniach nie ogrzewanych wraz z wykonaniem izolacji cieplnej na wodomierzach, w sposób umożliwiający dokonanie odczytów wskazań wodomierzy,
- dokonania odwodnienia i oczyszczenia studzienek wodomierzowych oraz zaizolowania ich pokryw,
- zabezpieczenia przed mrozem punktów czerpalnych zlokalizowanych na zewnątrz posesji.